Monday 28 January 2013

SpEctacular....2013..

salam..... to all my frenz...

nak tau pe citer aku kali ni???..haaa,,,,,ni nak share story... aku baru2 ni ade attend event yang agak happening..kat bukit jalil...jeng jeng jeng!!!!aku tau ada yang bace blog aku ni adalah antara yang attend gak event tu.... erm....tak lain dan x bukan.. event yg aku maksudkan adalah SPECTACULAR... event ni adalah anjuran HERBALIFE....memang sgt2 best sebab ramai giler audience yg attend...percaye x???seramai 15000 org...pergh!!! memang luar biase...dan yang lagi menariknye... sume yang hadir tu adalah HERBALIFE members....kalo x sign up..memang xleh masuk event tu... jadi dah sah2 lah... betapa ramai yang put their trust on this BRAND...hehehe,,,amacam???anda bile lagi nak sign up be a member... SAYA SUDAH.....ANDA BILE LAGI????hehehehehe...kalau belum....dan sekiranya berminat.. call me okayyyy!
 ni adalah grand stage kat dalam stadium tu....mase ni aku duduk seat kat atas... sedih giler,,sbb seat kat bawah dah fullhouse..huhu..ape leh buat..lambat sampai sbb jalan jem...huhu...
haaaa......korang tgk tu...memang sgt2 la ramai nye manusie yang datang...itu baru sikit je angle yang aku snap photo kat dalam stadium tu.....hehehehe...erm.. tema HERBALIFE nyer spectacular tahun ni.. adalah.. 360 degrees FOCUS...BUILD IT BETTER....hurmmmm...sounds good.. memang frankly to say la.. event ni byk bagi imput pada aku.. memandangkan aku ni baru gak dalam mengenali lebih dalam pasal business herbalife ni....ramai speaker yang datang antaranya yang dah berada tempat teratas..antara yang aku masih ingat...John Tartol...Bill Rahn, K.R Sridhar,Marina,Lee Kim OO..Rahimah,Dr.Khadijah, ngan Loo Kia Cuan......tapi speaker yang paling aku suka adalah IBu MArina dan RAhimah.... die nyer talk,,,sgt2 bagi semangat pada aku...
 ni mase Pn. Rahimah tu bagi talk...die bersama hubby die Capt.(R) Mohd, Saiful....
dan yang ni lak... Ibu marina bersama hubby nye Marvin.....
kedua2 speaker ni banyak bagi penonton touching dan ada yang sampai menangis,,,termasuk la aku... huhuhhu.........bukan saje2 nak nangis..tapi ada antara isi kandunagn ceramahnye memberi inspirasi pada aku....sebab diorang sume ni bukan la asal dari keluarga yang senang...sume penah rase idup susah... ermmm...memang nampak la diorang nyer kejayaan...congrats to them...
taraaaaaa......hahahahahah!!!excited nyer aku amik gambar mase ni....korang tau x???mase ni matahari duk atas kepala....maksud aku...tengah ari bute....haha..masa ni tgh break for lunch..aku pun bukan main la...ajak kawan aku amik gambar sbb kalo lambat..nnti makin ramai org lain yg sibuk gak nak bergambar kat sini.. bukan ape..sbb kat belakang tu ada besar punya perkataan HERBALIFE SPECTACULAR 2013... hehehehe....
ini la kawan  aku yang aku sayangggggg sgt2...evelyn...hehe... die la yang setia menjadi photographer aku sepanjang event ni...thanx eve for be my lovely fren...hehe.. dan kalo korang nak tau,, die la downline aku yang 1st dan yang nak ikut ke spectacular ni....aku proud sgt sbb walaupun sorang ...at least aku mampu bawa gak....aku harap eve mampu buat yang terbaik...aku doakan success utk die dan aku gak.. amin..hehe.
mase  kat dlm event tu..banyak sgt kate2 peransang yang aku dapat.. antaranye....
hurrmmmmm..bile bace jer ni...rase meremang bulu roma...dalam maksud kata2 ni... bagi sesiapa yang ada impian..pasti akan rase cmne yang aku rase.....
ermmmm...ini pun sama gak...sgt2. power ayat ni...huhhuhuhu...acyually banyak lagi..tapi aku xnak la letak sume....let it be in my heart..heheheheheh...sebab hanya aku yang tau ape yang aku impikan.... apa yang penting bagi aku adalah sokongan dari orang yang tersayang...dan orang yang aku maksudkan adalah suami tersayang...thanks a lot to him sebab memahami aku dan sentiase bagi moral support untuk aku.. aku sayang suami dan anak2 aku dan mereka lah semangat aku.... ok la... untuk sahabat kat luar sana.. dokan kejayaan buat aku x kira lah ape jer yang aku impikan,,,dokan agar sume menjadi realiti...amin..amin..amin..yarabbal alamin.....

SALAM MESRA ABADI........=)


No comments:

Post a Comment