Tuesday 29 January 2013

mana yang terbaik??

salam semua buat sahabat....
apa pendapat korang...kerja sendiri atau keja makan gaji lebih banyak kebaikan..????aku ni kadang2 selalu terpikir pasal ni....aku sebenarnye prefer untuk kerja sendiri...nak tau nape???ini adalah sebab2nya.:.

- aku nak sangat banyak masa bersama anak2...dan suami..
- aku boleh decide ape yang aku rase terbaik buat aku..
- aku leh manage masa kerja aku sendiri..dan yang paling penting...NO DATELINE....hehe
- kalau kerja kuat....lebih banyak dapat income berbanding kalo kerja makan gaji.. kalau kije bagai nak  mati...gaji tetap sama jer....BOSAN!!!!...so sien....
....
sebenarnye memang byk lagi sebabnyer....tapi memandangkan aku malas nak type byk2...enough la kot sampi situ ajer..huhuhu....

heheheheh.....aku suke ngan sentence kat atas ni...memang sesuai sgt utk di aplikasikan pada sesiape yang x suke ngn kije diorang skrg ni....kuikuikui....
hahahahha...so cute la dis pic....hehehe..aku create sendiri ni..ermm... biase la ..lumrah idup kat dunie ni..mane2 je kite berade..ade je la org yg kita x suka..hehe..biase la.kan..ade gak yg org x suke kat kite.... tapi bagi aku...org suka atau x ...kita jangan pedulikan..heheheheh..yang pasti kita tau siapa kita dan ALLAH tu sentiase mengetahui...ape yang penting..tanamlah dalam jiwa..dan ingat satu jer perkataan.....
bagi aku..kalau sentiase ingat perkataan ni.....sure kita leh got peacefull..sbb kalau kita care ape org kata...memang idup pun x aman..huhuhuhu....ALLAH bagi kita kehidupan ni adalah untuk kita manfaatkan sepenuhnye dengan kumpul pengalaman indah..dan hargailah setiap saat kita bernafas dengan belajar bersyukur dan terima diri kita seadanya...kita sepatutnya bangga menjadi diri kita..x perlu jadi orang lain... just.......
YESSS!!!!....ini la yang sepatutnye kita ada pada diri kita.......

huhuhuhu.....i love myself forever n ever......

No comments:

Post a Comment