Sunday 17 February 2013

HERBALIFE FOR HEALTHY & BEAUTY....


assalamualaikum to all...
healthy set
Today aku nak introduce kpd u all semua pasal herbalife...ermmm...aku pasti kebanyakkan kat luar sana banyak lagi yang masih belum tau akan kepentingan herbalife ni..especially untuk healthy set yang kat atas ni... ape yang terdapat dalam picture kat atas ni antaranya adalah:

- Formula 3 : blended soy and whey protein powder
- Formula 1 : 5 types of flavour (french vanilla, dutch chocolate, strawberry, tropical fruit & cappucino) 
- Teamix : 2 types (lemon+hibiscus & peach)
- Herbal aloe (aku akan describe akan kebaikan nye dalam next blog aku)

Semua ni ada terdapat dalam picture above..dan sekarang aku nak explain tentang penggunaannye dan kebaikannye..

FORMULA 1
FORMULA 1

Ni adalah formula 1...dari kiri ke kanan...adalah perasa strawberry...cappucino..dutch chocolate..tropical fruit dan last skali....french vanilla..advantage pengambilan formula 1 ni adalah:
  • memberikan rasa kenyang dan tenaga serta memberi shapework pada badan
  • setiap hidangan mengandungi 8.65g protein soya
  • kaya dengan fiber..dimana ia akan memberi penghadaman yang baik pada usus
  • mengandungi vitamin, mineral dan semua zat asas yang diperlukan badan
FORMULA 3
Ini pula formula 3...sangat bagus dengan pengambilan F3 ni...biasanya bila buat shake..akan campurkan F3 ni dengan F1..kebaikannya adalah: 
  • membantu pengambilan protein yang cukup seperti disyorkan
  • mengelakkan fenomena "ding..dong" dalam penurunan berat badan
  • setiap satu sudu mengandungi 5g protein soya yang mampu mengeyangkan perut
  • mengandungi sistina, metionia yang penting untuk menguatkan otot
  • tiada lemak, gula, karbohidrat, yis, kolestrol,garam, laktosa, pemanis atau warna tiruan
TEAMIX
ini adalah teamix yang ada 2 perasa tu...teamix ni come with 2 sizes which is yang besar tu 100g dan yang kecik tu 50g aje..biasanya kalau yang kecil tu tahan dalam 2 minggu dan yang besar tu tahan untuk guna dalam masa sebulan..bergantung pada cara pengambilan.kebaikannya adalah:
  • memberi tenaga segera
  • mengenyangkan dan mengurangkan rasa mengidam bagi yang mengandung
  • mengawal selera makan terutama makan makanan ringan (seeloknya tidak digalakkan snacking)
  • mempercepatkan pembakaran kalori dan lemak
Sekarang aku nak ajar pulak aturan pengambilan bagi formula 1, formula 3 dan teamix:

Hanya gantikan 2 makanan rutin anda dengan shake lazat hebalife dan makan sekali sepeti biasa atau lebih senang nak faham..(2 kali shake dan 1 kali meal) for everyday...cara bancuhannya:
  •  campurkan 2 sudu F1 with 1 sudu F3, kemudian masukkan air dalam 240ml air dan ais cube sikit.. kemudian shake well and anda boleh minum..kalau nak tambah kan atau kurangkan air pun boleh..terpulang pada selera anda.
  • anda pun boleh gak campurkan oat ke dalam shake bagi menambahkan lagi rasa sedap... ataupun anda boleh blend skali ngan buah-buahan untuk dapatkan rasa yang lagi best.. belum cuba belum tau....anda boleh kreatif dengan campuran buah2an...yang penting yang berkhasiat... kreativiti masing2 boleh lakukan..hehhehe...anda lebih tau ape yang terbaik buat diri anda....
untuk teamix pulak anda boleh minum 3 atau 4 cawan sehari.Teamix ni boleh hilangkan lemak-lemak yang merunsingkan dan ia akan mengekalkan berat badan yang ideal dengan mudah.Lepas je minum teamix ni biasanya akan bagi kita energy yang lebih dan kalau kat ofis tu..jarang la rasa mengantuk.sesuai jugak bagi student sebab bila minum teamix ni..akan rasa cergas sentiasa bila dalam bilik lecture tu. Pendek kata..memang sesuai la untuk sesiapa saja.

Biasanya bila beli set untuk kuruskan berat badan...herbalife ada jual Starting New Pack (SNP).. kat bawah ni adalah gambar bagi satu set.
SET STARTING NEW PACK (SNP)
ni adalah satu set yang aku maksudkan...kalau beli 1 set ni biasanya akan complete terus dapat measured spoon dan paper bag.
PAPER BAG
Haa...cantik kan paper bag ni...kalau korang beli satu set..dapat satu je la paper bag ni..aku dapat banyak sebab aku beli banyak..hehehehe..tapi xpe... banyak atau sikit tak penting... yang penting adalah korang makan herbalife ni ngan konsisten...percaya la pada poduk herbalife sebab ia memang produk yang terrrrrbaik..

k la...berbalik pada set SNP tadi...untuk pengetahuan korang..harga bagi satu set SNP adalah :
  • RM477- (F1+F3+teamix 100g)- exclude harga pakej & pengendalian
  • RM387-(f1+f3+teamix 50g) -exclude harga pakej & pengendalian
  • RM515.16- (F1+F3+teamix 100g)- include harga pakej & pengendalian
  • RM417.96-(F1+F3+teamix 50g) -include harga pakej & pengendalian

All above adalah harga retail yang bermaksud harga bukan ahli...sekiranya anda menjadi ahli..anda akan mendapat diskaun 25% dari harga di atas..so korang leh calculate sendiri...perbezaan harga memang ketara dan pendek kata rugi kalau tak jadi ahli..kalau berminat nak tau lebih lanjut... boleh contact aku melalui email. kalau nak dapatkan senarai harga pun boleh email pada aku InsyaAllah aku akan reply secepat mungkin.

email me at: herbalife_nutrition.lily@ymail.com
contact no: 0176946497 (lyly)

(lyly: herbalife independent distributor)

kalau u all berminat nak beli ala carte pun boleh..tak ade masalah...hehe
haaaaaa....ini antara produk nutrisi bagi menguruskan berat badan dengan cara yang betul dan berkesan. setiap perubahan setelah mengambil poduk ni adalah bergantung pada tubuh badan seseorang..apa yang penting... anda hendak la serius dan berdisiplin...insyaallah akan peroleh kesan yang sangat memuaskan.
korang kene percaya pada satu ungkapan:

TO GET SUCCESSFUL.. DON'T LET YOURSELF LUXURIES OF EXCUSES....
Kalau u all kata mahal herbalife ni...cube korang bandingkan ok...kalau korang amik shake ni untuk 2 kali..mean amik untuk pagi ngan malam..so korang dah jimat duit kat situ..tak payah beli makan..korang cume tolak duit makan tadi masuk ke dalam bajet beli shake jer..so kat situ dah agak cover sikit bajet untuk herbalife..kalo ade kene tambah sikit lagi..kira ok la tu..at least korang x la rase beban sgt..makan herbalife nutrition ni bagus..kesihatan akan jadi lebih better..bile dah better..insyaallah korang pun jarang sakit..bila jarang sakit..x perlu la banyak kali gi klinik..haaaaaa...kat situ pun dah leh jimat.... bila korang consume herbalife ni...insyaallah akan peroleh perubahan....so bila ade positif punya kesan..mungkin akan ada sahabat atau saudara mara yang bertanya akan perubahan tersebut...so..dari situ korang dah dapat explain kat diorang tentang kebaikan herbalife ni....dan sekaligus..korang dapat buat bisnes...itu bagi kepada sesiapa yang berminat nak berbisnes la...heheheheheh...



Okay...sekarang aku nak mengajar lak bagaimana nak mendaftar sebagai ahli bagi sesiapa yang nak dapatkan discount 25%...cara-caranya:

BAGI SESIAPA YANG NAK BUAT BISNES:

Langkat pertama:  
Daftar sebagai ahli RM98 sahaja. kemudian anda akan dapat info melalui beg IBP. Sangat sesuai bagi individu yang nak menjana pendapatan dari rumah (work from home)...sangat sesuai bagi full time housewife. dalam beg tu terdapat katalog, VCD, flyers yang berkaitan herbalife. anda akan dibekalkan butang semangat cam gambar yang di atas "lose weight now..ask me how" sebab bila anda slim..anda boleh jual cerita anda..thats the way to make your own money..=)

Jumlah yang perlu dibayar :

  • RM98 (IBP beg) + RM15(kos penghantaran bagi Semenanjung Malaysia)  atau
  • RM98 (IBP beg) + RM20(kos penghantaran bagi Sarawak)  atau
  • RM98 (IBP beg) + RM25(kos penghantaran bagi Sabah)

Anda boleh membuat bayaran secara online banking terus ke akaun yang tertera di bawah:
(can choose either one)..

RHB BANK : 11211600433371 (Noorlailey Bt. Ab.Rahim)
CIMB BANK : 06050062798525 (Noorlailey Bt. Ab.Rahim)
MAYBANK : 162227412098 (Noorlailey Bt. Ab.Rahim)

Langkah kedua:
Setelah membuat pembayaran di salah satu akaun dia atas, sila emailkan  pulak transaction slip ke alamat email (herbalife_nutrition.lily@ymail.com) sebagai bukti pembayaran...atau anda boleh gak sms aje ke no.phone  0176946497 (lyly)...sms kan detail tersebut:

  • nama penuh
  • alamat penghantaran
  • no. phone
  • maklumat bank in (nama bank. masa, tarikh, amaun yang anda bank in)
Langkah ketiga:
Setelah bayaran diterima....anda akan di daftarkan sebagai ahli..dan kemudian..beg IBP akan di hantar ke rumah anda..kemudian..anda bolehlah melayari laman web www.herbalife.com/ dan mula membuat bisnes anda melalui laman web tersebut. anda dikehendaki memasukkan ID anda. jangan risau..no.ID anda akan diberi setelah anda membuat bayaran beg IBP...sekiranya tidak faham cara2nya..anda boleh hubungi my contact number and i will explain on detail.


Langkah keempat:
And lastly...anda boleh la tempah barang secara online dengan diskaun 25% secara serta merta...lihat la berapa banyak anda dapat jimat wang..selalunya bagi individu yang berminat dengan cara ini...mereka yang ingin mencapai penurunan berat badan jangka panjang..ini lah cara yang terbaik yang disyorkan pada anda... bila badan anda sihat, belian pun jimat.


BAGI SESIAPA YANG HANYA NAK BUAT BELIAN UNTUK DIRI SENDIRI (none menber):

Langkat pertama:  
Anda hanya perlu membuat tempahan dengan memberi detail barangan yang hendak dibeli samada:

  • Start Now Pack complete with (formula 1 + formula 3 + teamix 50gram
  • Start Now Pack complete with (formula 1 + formula 3 + teamix 100gram)
  • Formula 1 sahaja (choose the flavour) - french vanilla - dutch chocolate - tropical fruit- cappucino -strawberry
  • Formula 3 sahaja
  • Teamix sahaja (choose the flavour and sizes either 50gram or 100gram) - Lemon with hibiscus & peach
  • Shaker Cup
  • Herbal Aloevera
  • Nitework Solution (NW)
Anda boleh email atau sms barang yang hendak dibeli....kemudian aku akan reply harga yang perlu dibayar termasuk kos penghantaran. Aku x boleh terus bagi jumlah yang perlu dibayar kat sini..sbb setiap barang..kos penghantarannya mungkin berbeza..bergantung pada berat dan size barang.

Langkat kedua: 
Sekiranya anda dah confirm akan barang yang nak dibeli...anda dikehendaki membuat pembayaran ke akaun yang tertera di atas...dan setelah bayaran dibuat..anda emailkan atau sms detail tersebut:

  • nama penuh
  • alamat penghantaran
  • no. phone
  • maklumat bank in (nama bank. masa, tarikh, amaun yang anda bank in)
Langkat ketiga: 
Setelah pembayaran telah diterima..akau akan poskan barang yang dibeli dengan kadar segera. Selewat-lewatnya mungkin akan ambil masa 5 hari bekerja dan mungkin akan lebih awal dari tempoh tesebut. InsyaALLAH.....=)

thats all.....sangat mudah kan??hehe

So....ini aje la caranya..,,nak seribu daya,,taknak sudah pasti la seribu dalih..hehehehehe..Bila u all dah dapat barang yang ditempah..kalau tak berapa pasti cara pengambilannya..boleh la hubungi aku..insyaallah aku akan cuba yang terbaik untuk guide u all.. i will try my best to be a very good coach...=) ...INSYAALLAH...berkat kesungguhan anda...pasti anda akan peroleh result yang sangat memuaskan.

OPSSSS...NANTI DULU!!!!!!.........SAKSIKAN GAMBAR DI BAWAH NI.....

So sebelum aku end kan story aku utk kali ni...aku nak share ngn korang beberape gambar testimoni antara pengguna nutrisi herbalife ysng sudah berjaya memperoleh hasil yang sangat memuaskan.......

                          TESTIMONI BAGI YANG DAPAT TURUNKAN BERAT BADAN
















TESTIMONI BAGI YANG DAH NAIK BERAT BADAN DAN FIT




TESTIMONI BAGI YANG DAPAT KULIT MUKA BERSIH TANPA JERAWAT

 
 



TESTIMONI BAGI WANITA YANG CONSUME PRODUK KETIKA MENGANDUNG DAN BERPANTANG




DAN LAST SKALI....INI ADALAH ANTARA ATLET YANG MENGGUNAKAN PRODUK HERBALIFE DAN JELAS TEBUKTI BETAPA ENERGETIC NYE DIORANG....



SO....WHAT ARE YOU WAITING FOR?????






Renung-renungkan dan selamat beramal....hehe...

WASSALAM...=)








































No comments:

Post a Comment